emmauppstromer.blogg.se

En blogg om mitt liv som 17 årig-studerande-ryttartjej född och uppvuxen i Uppsala.

Presentation!

Kategori: Allmänt

Hej och varmt välkommna till min nystartade blogg. Jag heter Emma Uppströmer, är 17 år och bor i Uppsala. Jag läser till undersköterska på Lundellska skolan och går i skrivande stund i 2'an. Utanför skolan är mitt schema fullspäckat med roliga aktiviteter! Mitt största och främsta intresse är hästar och jag har ridit sen jag var 7 år, jag rider på en ridskola som heter Bälinge ryttarförening och har en medryttarhäst som heter Hellakopter (Kallas Hella) som jag rider på så ofta jag kan. När jag inte är i stallet är jag ofta i kyrkan där jag umgås med en ungdomsgrupp, är konfirmationsledare och nu även till hösten ska sjunga i en gospelkör! Även fast kyrkeriet och hästeriet tar upp mycket av min tid så försöker jag att gymma minst en gång i veckan för att hålla igång konditionen. (Läs spana in snygga muskelknuttar)
 
TRE SAKER SOM BESKRIVER EMMA UPPSTRÖMER:  
Choklad
Ordvitsar
Channing tatum
 
Jag lever som Pescitarian (Vegetarian som äter fisk),feminist och kattfantast. (OCH ÄLSKAR DET)
Nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt fullspäckade allround liv, varsågoda, njut av några självfixerade bilder.
 
 
Kommentera inlägget här: