emmauppstromer.blogg.se

En blogg om mitt liv som 17 årig-studerande-ryttartjej född och uppvuxen i Uppsala.

TREDJESEPTEMBERTVÅTUSENFJORTON

Kategori: Allmänt

Dagen kickstartades med 40 minuter snoozning innan uppstigning. Åt sedan frukost, kollade ett halvt avsnitt av Wife Swap och såsade på lite smink innan jag satte av i 110 km/h till bussen som jag med nöd och näppe hann med. Ja detta är en typisk morgon för mig, nej jag skäms inte. Skoldagen började med två lektioner Vård och omsorg, forttsatte sedan med en torr fiskpanett som kallade sig lunch och avslutades med en kort mattelektion. Efter matten skulle vi fotograferas och jag kan intyga er alla att det var lika stelt och falskt som alltid. När det var överstökat gjorde jag och min vän Linn klart matteläxan och sedan drog vi till gymmet. Tränade tills vi stilla avled en stillsam men ändå brutal död och sedan drog vi hem. Det blev fisk igen till middag och nu sitter jag här ;)
Godnatt!
 
Kommentera inlägget här: