emmauppstromer.blogg.se

En blogg om mitt liv som 17 årig-studerande-ryttartjej född och uppvuxen i Uppsala.

NINEELEVEN

Kategori: Allmänt

Dagen började med att slarvmaja försov sig (aka jag). Kom en kvart sent till första lektionen men sen var jag igång! Hade matte, specialpedagogik och engelska idag och det gick helt okej på alla lektionerna.
Efter skolan drog jag till stan och tog därifrån bussen till stallet. 
Tränade mycket övergångar idag, massor med halter och efter ett tag blev han riktigt lyhörd på mina hjälper. Galopperade av honom ordentligt och han var riktigt svettig när vi kom tillbaka till stallet.
Efter stallet drog jag hem, svängde förbi Ica väst och köpte en grekisk sallad son jag käkade till middag! Har även pluggat matte. Nu ska jag äntligen sätta mig i soffan och ta igen några paradise hotel avsnitt. C'yah! 


Kommentera inlägget här: